Always will be

hej
i det fina vår vädret. fina var väll lite till att överdriva kankse.
Jag sitter iaf ute på min altan å skriver, lite småkyligt men de får man ta en dag som denna :)
dagen har varit bra (y)
matte&svenska (har gjort klar hela svenska kursen) (y)(y) Lunch, So, (har gjort klar uppsatsen så satt & lyssna på musik hela lektionen) och HÅL, sedanHK.  sluta 13.40 :)

effter skolan satt ja å pamis å myste lite i solen. som vi senare insåg inte va så varm så vi blev tvungna å röra på fläske litegranna :D
jag funderar på om ja ska träna idag, jag hade ont i halsen i morse, mer än jag brukar ha faktist så snorig å dan. men ja måste ju röra på mej för imorgon äre sprint me sok å på fredag me skolan, haha :)

plus att ja fick erbjudannde från stina om att bo på fredag hos henne, de skulle inte sitta helt fel. :)
Men jag får se, ska höra lite me kal oxo , :)
men hualigen tiden rinner iväg när man har roligt :)

ett sådant eller liknande skärp ska jag iaf köpa i sholm tro ja :D                         puss  / sj*
image120

2008-05-21 @ 15:34:23 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv