Bläääh

MIN DAG
vaknade, läste ett sms från kalle vilket stod att hans bror var sjuk me feber.
jaha, inte visste jag hur jag skulle göra, det resulterade i att jag inte åkte, mamma tyckte inte de.
För att dämpa min deppresion gick jag ut i bikini i det  soliga vädret.
Solade på studsmattan i 2,5 timme.
Vilket resulterade i en TOMAT-sofie
jag har ont lite överallt för att jag brännde mej, haha klannntensjälv
butsa som också var ledig idag ringde sedan och ville hitta på något, hon åkte hit å så, var hemma hos mej en stund sedan åkte vi till birsta .
Handlade en scarf & halsband, örhänge & armband....
Åkte hem me butsis på moppen alldeles nyss.  :)
Nu får jag se hur det blir, kankse åker till kalle och bor i hans stuga. fett tråk de va i morse iaf ,

kolla vilken grymt söt kjol jag hittade i min garderob igår, de e min systers. hade ingen aning om att jag hade den:)
Vad tycker ni? 

2008-05-30 @ 17:23:52 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv