hi brighthead

Hejsan
idag var det uppstigning kl 07:20, hej morgontrötta sofie
jo åkte ti övik å så, tävlade sprang Ö7, när jag sprang tills tartpunkten höll jag på å dö, fittta sjuka :o
jätte svår bana var det iaf, men hualigeeen...
Åt mat på restaurangen, väärsta svingott =)
kycklingrulle , nammmmi
skulle ju åka till momma, men hon va inte hemma ;*/
trååk.
åkte
förbi en släkts stuga som de renovera, huuuur snyggt som hellst!!!
åkte hem men åkte in på en affär och köpte 2 st skärp, sånna smala. ett rosa&ett brunt. bild kommer :)
hem sedan va ja me mickispickis, eller är rättaresagt :)
köpte hårfärg dant, men ja ni kan ju få se resultatet.
min grannes kommenter:
- glöm inte att dra ner rullgardinen så jag kan sova inatt sofie!
Tack & bock för denne,

2008-05-31 @ 21:07:05 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv