lördag

übervarmt väder idag! Gud vad kanon !!! 

Mamma ropade på mej imorse typ såhär:
Sofie, det är typ supervarmt väder idag, du kan ta på bikini å shorts å sola :)
Kan man bli gladare en sådan morgon?!
så jag sprallig upp å hoppa bikini å shorts å sola (H)
Sedan drivade jag min mammi å annsi ti birsta å lämnade igen min kamera & åkte på typ 5 st olika blomaffärer :)
hem å plantera & sola!
Sedan åkte jag&mammi&annsi in till stan och köpte kinamat :D myysss  gott :))

Mickpickis som är så efterhängsen efter mej dreggglade efter att ha mig i hennes synfält så jag fick traska upp dit!

Sedan kom Timmy och hans kompis Markus, men eftersom jag inte var glad på Timmy så vart de inte så bra, hahahaha men sen så fick jag skälla lite på han så då vart de bra :) hihi (Y) 
lite godis&chipis i magen - glad hela dagen!  :) haha 

LYSSSNA KÄRA LÄSARE, NU KOMMER DET ALLA HAR VÄNTAT PÅ!!!!!!!
SOFIE'S EGEN DESIGNADE KLÄNNING. 
design&made by: Sofie Johansson*
observera att det är tyll (nät) längst ner på klänningen :):)
image104
 även att jag har ändat om bloggen lite, vad tycks? inte världens mest erfaran ;) 
jag älskar min kalle, mest av alla <3
 

2008-05-10 @ 23:01:35 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv