lycka till 10000000

GODKVÄLLL kära läsare!!!
 
ddet lät proffsigt (:

vartfall så måste jag berätta det roligaste på lääänge!!!!!!!!

MIN STINA SKA FLYTTTA TILL MEJ EFTERSOMMAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag kan inte fatta det, det kommer bli så fantastiskt underbaart!!!!!
hon kommer börja på skvadern med mej!!!!!!

Ännu en rolig sak är att nu när ja skriver så fick jag 300 kr i presentkort på team sportia av mammis :D
ja ha fått de av timrå sok,
 ja varför kan man fråga sej?
        det enkla svaret måste vara att ja är så jäkla bra,! haha :D

okej, som ni fattar så e ja så glad över stinas gymn, sök ti sundsvall så jag kan skriva allt möjligt :D

därför ska jag tilägna en bild som jag har gjort till henne för ett tag sedan ;;;;;;;; massor av kärlek tillägnas na! <3
image99

jag måste bara tillägga att frida (minälsklingfrida) är fett saknad!


pussgonattt

2008-05-07 @ 21:19:01 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie hansen

åhhhhhhhhhhh fan vad kul! jag vill också gå i sundsvall (:

2008-05-08 @ 00:48:18 - URL: http://sofiehansen.blogg.se

Postat av: stina

det kommer att bli så sjukt underbart älskling :D:D:D

2008-05-08 @ 17:13:26 - URL: http://stiinos.blogg.se

Postat av: Malin J

ja men nu säger du ju att du kanske ska gå på thoren istället!! Fyy skämms!!! ;D Fick faktiskt oxå 300 kr på team sportia fast i vintras men du var inte där då så du fick vänta tills nu. ;P

2008-05-08 @ 20:56:46 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv