Måndag

Igår kom jag hem igen från Mohed,
det stället ger bara possitiva minnen med sooligt väder :) MHHHH smarrigt
skulle bara hämta kartan ilördags å ta några kontroller för att röra på mej slutade med att jag tog hela banan och sprang som attan med Annika på slutet, haha. min egna danderyd flikka, haha :p
shoppade en klänning , leggings till min klänning ti skolavslutningen och ett linne :)
bild kommer
åt vartfall asgod taco buffe på en restaurang i shamn :)
myste me jocki&micke&erik på kvällen men också lindis å c:o!
melodifestivaelen som jag inte såg utan hörde en del av :p
Stackars Charlott :P

Söndag staffet jag höll på å döööö, skulle inte ha sprungit
bajsbajs, mycket myysigt folk iaf ,tack för det :)
åkte hem å blahiblahablabla

idag skoola som gick bra faktits (y) 
hihihihih        jovars jobba på höbola i 3 timmar i kväll, är aströttt, tur att jag å katarina är såjävla bra :D
även att jag är starkare än henne, mohha :D
Pusss på allla fina läsare, ska prata me kalanal :)
image126
Kan det finnas en hetare bild?!?!  Puss på mej&jill som ler mot fotografen

2008-05-26 @ 22:02:49 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv