megabratävling

TJOHEJ,
innan lät jag ju lite deppad över min situation men så hittade jag denna verkliga kanonbra tävlingen, vilket gjorde mej mycket gladare!
Gå med ni också så ni blir lika glad som mej (:
Det enda ni behöver göra är att

Välj ut den bh/topp och trosa som du vill vinna och tipsa om tävlingen på din blogg. Lämna sedan länken till din blogg i en kommentar till henne. 
Det du kan vinna är alltså Ett set med bh/topp och trosa från Lida women underwear till ett värde av ca 900 kr som sponsras av
Chrisand.
Sista tävlingsdatum: Söndagen den 25 maj kl 23.
Gå in på: http://www.amelia.se/blogg/kathe/2008/05/19/vinn-exklusiva-underklader/index.xml


Lycka tilll :D + Lycka till till mej ocksåå, dessa vill jag ha om jag vinner! :D
image119

2008-05-20 @ 21:44:49 Allmänt

Kommentarer

Postat av: micaela

hihihi, tog du den av mig? (:

2008-05-21 @ 15:31:39 - URL: http://espinozan.bloggagratis.se

Postat av: Sofie Johansson

haha jo de gjorde ja :P

2008-05-21 @ 15:36:03 - URL: http://www.sofjie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv