miss

Känns lite mobbat att sitta inne vid datan en sån här fredag kväll, ja känner att rebban har lite rätt just i detta nu!hah
Men jag tycker de e så mysigt att kika runt på massa bloggar å så :)
Juste måste göra en micaela, ja måste få skryta om att jag hade runt 70 besökare idag på min nya blogg & då skapade jag den igår & ¨klockan är bara 21.21 ( puss ta i marken) :) även bara reklam till den från min denna blogg ! :)  
Jag kankse inte bloggar imorgon eftersom de kan va svårt att få tillgång till internet, men vem vet? :)

Jag måste bara få komma med ett ursnyggt tips, H&m:s nya klädcollektion har kommit och som ni borde veta om ni har läst min andra blogg är jag med och tävlar om en klännig därifrån. :)
Men jag har hittat en annan modell med samma mönster som ja tycker är ännu grymmare!!

image125
jag säger bara vill ha vill ha vill HA!
måste kika på den i sholm :) Bilden är tagen från Martina!
Ska plinga vidare nu å kankse ringer och stör kalle i hans tillfrisknande :)
Puss på er kära läsare <3

2008-05-23 @ 21:41:57 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela

hahah gud var roligt, även att ja tror att jag klickat in på din blogg mer än 20 gånger hahaha XDälskar den

2008-05-23 @ 21:46:10 -

Postat av: Sofie

ja så jävla bra :D hihiih

2008-05-23 @ 22:24:11 - URL: http://sofjie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv