monday

idag är det synd om mej!
sen jag har kommit hem har jag haft ont i huvudet,
fast inte vanligt ont i huvudet utan innanför pannbenet bara på vänster sida. :/ dunk dunk
Så idag blev träningen inställd för min del. jag fattar inte varför allt skit ska drabba mej!
men jovars sånt e livet. Glädjande nog gick mördagmåndan snabbt som attan :)
& Imorgon slutar jag kl 1! :D wiiiiie
plus att jag ska till tandläkarn den första lektionen och vara på någon föreläsning om droger å så å missa ännu mer:):) skööönt, JAG VILL HA LOV, & KALLE
vartfall så är micka ett  kk. & ingen egen förkortning, utan just det du tänker på. Men INTE kk till mejj inte!

nästan hela dagen har gått ut på att snacka om våran resa till sholm och vad vi ska shoppa! WIIIIIIIIIIIIIE :D
då blir man ännu possitivare, snart snart snart :) :) :) GUD VAD JAG LÄÄNGTAR!!!!!!!
 efter som de e måndag så passar det ju bra att visa dessa jeans från CheapMonday som jag inte lär köpa iaf, haha :) även som de va lite cool :p
image117

love & peace


 

2008-05-19 @ 18:40:22 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv