Some Say Love

HEJ KÄRA LÄSARE
dagen har varit helt underabar!
Inte nog med att jag slutade kl 20 i 12 så fick jag veta att jag kommer få MVG i Spanska, ja menar, hur bra är inte dett?!? sedan spelade jag för min musiklärare och ja lär få MVG i musik oxo :D:D:D
ja jag hade bara Matte och Svenska lektion idag :)
Så sedan när  jag kom hem har jag degat framför datan å kika på bloggers & kolla på tvshop!! vilket liv!
haha, juste jag ska   hålla tal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hej jag heter sofie, jag kommer förmodligen att dö, men jag hoppas att jag slipper träffa någon efter mitt mortgjörande!!!

dagens outfit;

tights-lindex
shorts-veromoda
linne-hm
stor tröja- veromoda
sjal-mammis



2008-05-28 @ 13:38:24 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv