summer nights

hejhoppgummisnopp
fan tiden går fort vissa dagar.
klev upp halv nio och åkte kvart över nio till Östersund.
sov sov sov
var hos läkarn i 2,5 timme
ungefär såhär såg jag ut: 2 elektoder i pannan,2 st mot handflatorna och 2 mot fötterna
sedan hade jag runt huvve å  armen
och tillsist runt huvve, ryggen, visterna & handleden.
fattar inte så mkt av de men man får ström i kroppen å grejjjs, kvantmedicin heter de iaf. intresseklubben antecknar förstår jag!
åt pizzzzza i det sooliga vädret på frösön :) liiiiiite fett :D  men de ä ja fan värd :D
åkte hem...
sov sov sov
hemma,
vila,vila,vila
Men nu ska jag och min kära familj grilla i det underbara vädret på våran nya grill btw (:
Pusspuss 
jag såg iaf ut såhär idag, no make up is tha shit

shorts-mq
linne-hm
kofta-hm
scarfs- mamma's

2008-05-29 @ 19:00:28 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela den underbara

även att jag också åt pizza idag din turk :O hahah

2008-05-29 @ 19:17:03 - URL: http://espinozan.bloggagratis.se

Postat av: Micaela

svar : phhhh.... nein de e jag inte :D pöss!

2008-05-29 @ 19:42:31 - URL: http://espinozan.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv