te amo

min panik e inte över kan ja lova.......................

Men ikväll , eller kl 6 så var jag i birsta och bowlade, de var typ skidavslutning :)
Jag, Malin, Katarina & Björn på min bana :)
GISSA VEM SOM VANN??? :D
jo jag :D hahah

sedan fick jag en biocheck, då vart jag glad, vi åt förövrigt mat i bowlinghallen också :)

Men gissa vilka som jag träffade där då?!?! :D
Emma & Frida :D:D
shiiit längesedan man såg er ju :) söt som vanligt :)

juste, idag spikade jag vårat SOPROV;O;O;O;O 49,5 poäng :)
ÄVEN, jag som trodde det gick ballle verkligen ;O hahah :)
    eftersom min kära pappa och syster har tagit med sig min bärabara till säffle eller nånting så bjuder ja på denna bild ;
image101
i miss you

2008-05-09 @ 22:06:20 Allmänt

Kommentarer

Postat av: malin j

Om den där resultatlistan inte hade visat fel med massa - på mig istället för X hade faktiskt JAAAAG vunnit!! ;D

2008-05-09 @ 23:27:45 -

Postat av: Malin

svar: Jag säger bara så här, jag kunde INTE ha valt något bättre än TBS! , det är det abosolut bästa jag kunde välja, det är skönt för lärarna är jätte bra och när man använder datorerna :) , jag tycker verkligen du ska välja TBS för jag tror du inte kommer ångra dig ;)men valde du buisness eller comerce? , lycka till med valet
:)

2008-05-10 @ 11:33:33 - URL: http://maalineeriksson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv