tisdag

Hej!
jag blir bara gladare och gladare för varje dag som går!!!
min skolvecka slutar imorgon kl 12!!!!!!!
HELA
 torsdagen blir ja ledig för ja ska ti en läkare i östeesund, skönt de ska bli å få reda på vare är för fel på mej!
HELA fredagen är ja ledig pga ja å butsa fick välja vilken dag som helst vi skulle va ledig!!! wiiiiiiie

dagen gick fort, svenska - film , matte, fysik-inget, lunch, fysik-lyssna på redovisningar sluta kvart i 1 :)

men idag måste jag bestämma mej för en grej, ni borde hjälpa mej, min musiklärare kom fram idag och sa att han tyckte att jag borde hålla ett tal i kyrkan på våran skolavslutning för heela skolan!!
jag vart hur chockad som helst där vi stod inne i personalrumme, vartfall skulle de ändå vara kul, men ja ni som känner mej vet att ja pratar så fort ibland att även leoparden står stilla!

laddade in bilder från datan oxo,
denna klänning har ja köpt, dock ÄR den e mkt snyggare med mitt svarta skärp!
image127

ska föresten spela följt som jag inte har gjort på 1 år för min musiklärare imorgon för att försöka höja mitt betyg, wish me good luck

2008-05-27 @ 17:48:38 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Micaela

du ska hålla tal!! fattar du!!!!!!! (: heheh

2008-05-27 @ 19:41:28 - URL: http://espinozan.bloggagratis.se

Postat av: Sofie

inte riktigt :S:S:S::S:S hahaha

2008-05-27 @ 21:07:59 - URL: http://www.sofjie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv