torsdag

GUD VAD DENNA VECKA HAR GÅTT FORT!! :)
Men de klagar man inte för direkt :)
men jag kan klaga över att jag vaknade med skiiiitont i halsen i morse, verkligen fucking ont. jag kunde inte prata förrens jag slukat i mej en halstablett och varm teekopp!
JAg tog sovmorgon också för den delen, kom ti skolan kl 9, jag sa ti curtan, ( min so lärare) typ såhära:
imorgon tänker ja inte komma på lektionen, ja e klar å ha inge här å göra jag ska sova
typ, han ba nej ja ba, jag kommer inte imorgon å de vet du nu :P
det var skönt att sova 1 timme längre :)
hade fysikredovisning och musikprov ida, gick nog ganska bra hoppas jag =)

har just lagat och käkat mat å ska springa sprint km ikväll. jag vet att det är jävligt dumt , men jag blir ju förfan aldrig frisk så åhhhhh
jag HATAR det här, jag får inte äta nå socker, (KUL?!??!?!?!) inte träna, lr jo men ja ska inte, jag blir inte bättre å bajs åt allllt. det är nog mest de dära med sockret men jo jag känner mej sämst iaf :S

mickis hade vunnit ett par örhängen på en tävling från hennes blogg, vad roligt för na :) lite aviiis  får man ju vara faktist (a) :)

bara för att ja e lite depp så tänker jag lägga upp en bild på mej och min fader i prag , Observera;kalle knäpperimage121

2008-05-22 @ 16:59:27 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv