2månader

hejhopp, två inlägg på samma dag detta, jaharu, känns som att det behövs & ja känne rmej duktig ! (a)
idag, nej igår så kom kalle på vad jag skulle köpa i julklapp till adam, --en rakhyvel!!!! ja kom på värsta bra rimme idag på skolan så här lyder detta ;
när du nu till gymnasiet går, behöver du inget extra hår! .- fettnöjd!
bara det att adam läste lappen om vad jag skulle köpa till han, som ja skrev till mathias på matten, men NÄNÄ. LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESS- ja som nej kalle som kom på sådan bra sak!!!!

men det bästa med hela dagen är att  ja å kalle firar 2 månader, KALLE<3
 nämner inga kommetarer hur arg jag är......

på idrottshög idag skulle vi sätta ihop vårat pepparkakshus som vi gjorde förra veckan, HOST! de gick åt helvete ;O Vi gjorde fel och blev inte klar och måste fixa det på nån annan lektion, men asså ah, det var jäklit kul (:

mååste PACKAAAAA, men jag orkar inte! de e inte kul, kalle kom hit!
prata me stina i telefon igår, MISS!
PUSSHEJ!
image23
KALLLLLLLLLLLE <3

2007-12-05 @ 16:07:29 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv