iphone

Hej!
har tydligen ine gjort ett helhjärtat försök med bloggen, antar att det är bäst för mig att publicera ett inlägg nu. :-)
Ligger hemma i sängen eftersom det är återläsningsdag idag. Skall skicka in ett hemprov imorgon, tror föresten att det är det första hemprov jag har gjort under dessa 3 år? eller.. Jag kan ha fel, men kommer inte ohåg något. Imorgon åker jag till fjällen men Nicki, Emil och Lise. Kommer nog bli HUR KUL SOM HELST!! :-) Synd bara att bästa Jill kommer hem  just denna helg och att Ann fyller 12 hela år...

Apropå det då fyllde jag 19år nu den 21 Mars. Fick en underbar Iphone som jag knappar runt på hela tiden. superkul!!

en vit iphone 3gs 32gb. Köpte ett fint blått skal till den nu, tänkte använda den till jag har beställt hem ett hellokitty skal :-))

see youu!!

2011-03-23 @ 11:04:03 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv