Onsdag

ÄNTLIGEN!!

Livet känns så jäkla bra just nu!! Har idag genomfört fysik/svenska redovisningen och Nka seminariet och kan därmed kryssa 200p av studieplanen!! Jihooo!!! Idag har jag också fått se det preliminära schemat som börjar att gälla nästa fredag, jag är ledig hela måndag och onsdag samt har endast idrott på torsdag!! Jag hoppas verkligen att det kommer bli så skönt som jag kan tänka mig!!! Känns riktigt bra att avsluta tre hektiska år på det viset.

Pappa skulle ordna efterätt idag också för att fira över att jag är klar med de båda kurserna idag! Det är inte mycket som fattas. Det enda som skulle saknas är en hög med gott godis och Nicklas. Jag fattar inte att han måste jobba kväll då jag vill att han ska vara hemma...

Men om denna dag känns bra så kan jag berätta att gårdagen var motsatsen. Jag bara längtade tills idag på eftermiddagen. Jag skrev faktiskt ett inlägg om hur hemskt jag hade det , men det försvann då jag skrev det... Jag insåg då att det var ödet som hade bestämt att det inte skulle bli något inlägg för dan!

Inatt ville Nicklas mysa, jag var sur och stressad och kände absolut inte för att vara med på något jädra kort. Men han insisterade och här har ni resultatet...

låter bilden tala för sig själv ;)

2011-03-16 @ 18:45:16 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv