wurmonline

Hej!!
redovisningen gick bra idag, puuhh. Har därför suttit och spelat ett spel ikväll. Det heter wurm online och är ett mycket konstigt spel. Man bygger sitt egna place, inte som sims, utan det tar typ flera dagar och bygga ett hus... Svårt att förklara men konstigt nog så är det kul. Jag håcller på att bygga ett hus men då jag var mitt uppe i det så skulle jag lägga i mer ved i brasan och då råkade jag elda upp min hammare. Jag kan alltså inte längra spika fast mins brädor i väggen... Jag fick i panik ringa Nicklas som fick ringa upp sin bror och säga att han måste skapa en ny hammare för att lilla jag råkade elda upp den gammla... lol vilken n00b var bådas kommentar, lite sådär små pinsamt!!

Här är iaf en bild på hur det kan se ut, inte min egen bild dock.


Ska snart åka och hämta Nicklas från jobbet. pusspuss

2011-04-07 @ 20:43:39 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv