vemdalen

hej, lite glest sen helgen här ;)
men vafan, måste ju få vila lite ibland (a)!

helgen var så jääävla mkt träning, bara för att jag hatar åka skidor och har åkt så mkt så tänkte jag skriva hur mkt !!!!
torsdag; löpning 45 min!
fredag; 2,15 timmar skate
1 timme åkande upp och ner för slalombacke
lördag: 2,20 timme klassiskt
2,1 timme klassiskt
söndag;1,5 timme skate!
sammanlagt ; 

10 timmar eller
600 minuter eller
36000 sekunder!!!!!!
image22
- det var asmkt snö , snöade asmkt, typ minst en halvmeter på bara en dag !

imorgon på morgonen åker jag till orsa, på riksskidorienterings läger, tors-söndag!
pössss

2007-12-05 @ 15:33:09 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv