fredag, stackarsfrida sjuk /: <3

hejhopp gummisnopp.,
nyss kommit hem från skolan, de typ assmkt snö, 2-3 cm :D nej 4 kanske :P fast har ändra uppfattning, det blir as mycket ljusare, det är bra :) de funkar att tänka possitivt :)!

dagen har idag varit ganska tråk, förutom pingisen, där ja är för att fördriva min sista timme på fredagrana, :) med ADAM :) haha ja och sebbis oliver å fler roliga typer :) jag är enda girlen där iaf, fettnice ;P
iaf så spelade ja in fina filmer på pingisen, HAHAHA :D ja börjar bli en jävel på det ja :) - call me, then I come :D

ex; det var hål i mina shorts, ja filmade och stoppade in mitt finger och viftade och grejsa, hahaha tänk vad underbart :)

annars har jag idag insett att jag är bra på en jävla massa saker, :D
jag är bra på: 
rita snoppar i andras ansikten, mula, sticka, skrika, kom gärna med mer som ja sa idag ?! 
kom fram till mkt fler roliga saker som ja tyvärr inte kmr ihåg :)

kalle kommer kvart i 10 ikväll, och imorgon äre höknatten, eller pöknatten som en viss micke säger (:
--> orientering i kyla på natten och i snö!!! omg, varför ger man sig frivilligt in på något sådant :o AHHHH!!!!
tur ja ska springa med kalle, nej inte springa gååå!!!!!

just det, possitivt att jag fick mvg i slutbetyg i biologi igår :D
& att jag stickat klart min halsduk idag, den vart cp ;o men aja, jag gjorde den själv :D



känner att jag borde lägga upp någon bild, därför blir det min fina bakrundsbild!
image3
den är riktigt het asså (;

kalle<3

2007-11-09 @ 14:43:57 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv