måndag :)

hEEEEEEEEEEEj!
idag ha ja varit på besök på gymnasieskolor i svall :)
*johnbauer
*mikael elias
*skvadern
 
mikael elias träffade jag emma&bea (<3) , det var roligt :)
skvadern var nog bäst av alla, typ asbra! (:
 
jag&frida vi hade kul, de hade vi :D haha,
vi åt kebab på stan :) fast den smakade skit ;o


Stina åker till spanien imorgon! fatta hur mycket advundsjuk jag är ;O jagVILLfölja med :) + att jag saknar hon typ fuckinmycket!!!

jag lyssnar på :www.bobraio.se.nu , de e min coola kompis fredrik som är en av 3(?) som sänder, han e grymt bra :) --- sidan rekommenderas :)!!

bästa låten btw;  timberland-apologize!!!!!!



dagens bästa:


ameliaskompis på skvadern =ak
skvaderns visare=sv

Sv visade runt och visade ett spinning rum och sa att man kan spinna när man vill och gratis..
nästa rum sa SV:- här är ett musik rum, där man kan göra egen musik med datorer blabla..
AK utbrister: GRATIS!

åhh fyfan va pinsamt :D hahah!

'
sry för den dåliga bilden, dagens outfit iaf (:
image8

dieseljeans -jc - 900 tro ja (:
Vanligt vitt linne hm - 50kr
 rosa/svart randig tröja- JACK&JONES :D- reaa! 100 kr :) ( även killaffär)

PUSSHEJ!!!!!

2007-11-12 @ 20:38:43 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie hansen :)

JOHN BAUER FFS! :D:D:D

2007-11-18 @ 10:49:33 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv