ncc

idag har vi haft  fotbollsturnering i nya ncc hallen!
jag,linn,linn,lise,rebban&frida var de fullkommligt domminerande laget och blev 3;a!
eftersom dom hade felbeställt bussen så orkade vi inte vänta en halvtimme så vi gick hem! gud vad skönt det var :)
jag,lise,rebban  linnsis
gick hem (: sen bara jag&linnsis , hon e fö göllig!

jag har nyss lagt in bilderna som linn tjatat på miger så mkt!  --> www.sofjie.bilddagboken.se! KOLLA!

sen packade ja litegranna när jag kom hem för imórgon åker ja till vemdalen , På träningsläger till på söndag, :)
fast åker kl HALV ÅTTTA på morron, GIV MIG KRAFT!!!!


i tisdags när ja tränade skidor kännde ja för att springa, ja ha inte gjort de sen ja sprang höknatten me kalle, å jamenar vi sprang inte så jäkla mkt, man springer så mkt på sommarn så man blir så van, sen när hösten kommer slutar det helt, inte förrens man kommer på att fan va ja saknar det, jag som aldrig gillar att bara löpa kännde för de idag, så jag va ute&sprang, 45 minuter bara sprang&sprang&sprang! stannade aldrig ;o det var lixom sköönt, tro de lr ej men de va de! till timråsok, laggarberg å hem. rensa tankarna å röra på sig! jag tro ja måste lägga in en dag i veckan då jag springer, måste ju hålla igång de ja ha byggt på i sommar. jag saknar orienteringen, jag saknar alla underbara människor <3


ett tips; nu i det så fucking kalla vädret så borde ni ta er tid att dricka varmchoklad med grädde på toppen! asså gud det är så himmla gott, man får verkligen en myskänsla och allt känns mkt bättre efteråt! :)

image20

jag åker ju som sagt till vemdalen imorgon, SMS;A på ffs (:

här kommer en bild från idag, mina modeller, lise,linn&rebban<3
image21
puss, 
15 DAGAR :| :(

2007-11-29 @ 21:14:26 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv