nya perfekta blogg!!

hej,
jag är sofie, ja eftersom frida inte tyckte om bloggar så bestämmde jag mig för att skapa denna, den kommer att bli bäst och berömd, & frida kommer definitivt att aldrig kunna undgå ett endaste inägg av min perfekta blogg!
en liten självpresentatíon;
namn; sofie marie johansson, 15 år.
gillar; oooorientering och dess folk :), alla andra snälla folk, godis, frida&stina,telefon, shoppa,dator,rosa & kalle :)
gillar inte; lakris,
jag är; glad!
jag ska bli; direktör för ikea eller något annat stort företag!


DAGENS BÄSTA;
1;a plats-  F=Frida johansson--- S= Sofie johansson!
frida utbrister argt i telefonluren:
F: Soooooofiiiiiiiie, jag har nog hört om det du& stina gjorde!!!!!!!!!
S: vaa ?!sa ja lite tyst tänkande om vad fan jag hade sagt om frida...
F: Stina tog bort ditt nummer ur min mobil i Idre & du skickade massa medelenaden från tomten å de
S: HAHAHHAHAHAHHA, men de ha ja väll berättat att de va jag??! eller gjorde jag aldrig det??! ;D
F
: nääääe, de gjorde du inte, jag fick höra det förut av stina (<3) !!!
S: HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH*andas*HAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!!! just det, kanske jag aldrig sa, den där gången jag skrev att vara tomten å du ba nej men vem? då jag skrev ett killnamn, och det passade in om att en kille där du bor som brukade kallas tomten?
F: jaaa exakt!!
S:sååå jävla klockrent, ja är så jävla bäääst!!


2;a plats!
frida om en snygg kille (anonym)

F: asså han är jäämt brun, asså lixom överallt, ah asså ööverallt ( med betoning på ööööverallt)
S: asså överallt? hur menaru? asså de låter lite ahh?
F: oj asså njaaaä de va inte så ja mena, fast aah de ä han säääkert oxo :D

glöm inte kommentera (:!!

Puss&kram skumbanan / Sååååfie!! (: `-v-´

2007-11-07 @ 19:34:16 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Anonym

AAAH , DU OCH JAG

2007-11-07 @ 19:41:41 -

Postat av: sofie hansen :)

wiiiih. sofie har blogg

2007-11-07 @ 20:28:27 -

Postat av: Kalle!

Du var ju söt idag det erkänner jag!

2007-11-08 @ 21:35:38 -

Postat av: Din mamma

rosa är så SÖTT

2007-11-27 @ 20:55:22 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv