onsdag

Hej, tomt ett par dagar, har hänt mkt så ha bara inte orkat,
idag var jag på västermalm, de verka bra träffade julia&linda&kv&magnus<3
vet inte vad jag tycker?
vmalm lr skvadern?!
     jobbit.. va på stan idag efter iaf :)
 btw ska ja inte på skolan imorgon tro ja, ja&jill ska till birsta å  shoppa :D:D

jag längtar till jul, jul, jul! tänk vad mysigt me all julmusik, julbelysning julklappshandling! jag älskar det!

MÅNDAG:
FRIDA ÄLSKLING FYLLDE  15 <33333333333333333333
fuckingless att inte kunna träffa henne på hennes dag /:


TISDAG;¨
STINA KOM HEM FRÅN SPANIEN!!!
fucking less att inte kunna vara med henne heller /; i love you!<3
måste bli som förut!
image11t mycket
JAG ÄLSKAR ER<3, fyfan vad jag saknar er. vet verkligen inte vad jag skulle göra utan er, fast ni inte är här såbetyder ni så oförståligt mycket!!!<3

2007-11-21 @ 17:52:03 Allmänt

Kommentarer

Postat av: kalles balle!

jag tycker om dig!!!!!!!
(i)

2007-11-24 @ 22:49:52 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv