some say love

igår dampade datan efter träninngen  så kunde inte skriva, första gången på snö btw :)
träffade stjärnfrida i spåret*

en sak ja måste berätta om igår var på tekninken, en sådan som mäter tyngder ,man drar i en krok så ser man hur många kg typ till tusen.. aja adam tog i den å då hädde han sönder den, HAHAHAHHAHA peter våran lärare ba ; adam, du kan ju inte röra nånting, haha, han förstör allt :D men han är ju gullig ändå!!

hade lucia träning igår hela förmiddagen
& jag & frida ska absolut inte sjunga solo i kyrkan ;o hahaha! nej de e inge fel på de!! :D vi e grym vi e ju de !! :D

idag var jag utan långkalsonger, de va askallt (!!) att jag inte lär mej att jag måste ha ;) haha intressesmurfarna antecknar förstår ja :D

jag ska på utveklingsamtal kl 18:25 idag, ska bli roligt å se hur de går (; haha!!!


har funderat på vad jag vill ha i julklapp. när man vår saker kommer man inte på, vad önskar ni er?? :)

plus kommentera förfan :D de ju asmånga som kollar har ja sett, men jäklit glest med kommentarer ;p

image9

jag verkligen älskar denna bild, man ser verkligen äkta glädje, att få vara med dej är en gåva i sig, att du finns är ett underverk, jag älskar dig frida johansson {w  -- johanssonpower<3

2007-11-14 @ 15:25:52 Allmänt

Kommentarer

Postat av: frida

Hah , jag är också med i lucia ;D .
jag älskar dig sofie johansson , döööör om vi itne träffas snart . btw , den dära bilden är så ful , men du gör den underbarast

2007-11-15 @ 15:57:29 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv