söndagkväll...

hej!!!
höknatten var ju igår som sagt var, haha lika kul som vanligt :) (a)
Vi startade i norrporten area (alagets fotbollsarena i svall) så sprang jag&kalle upp för norraberget mot första, inte världens bästa vägval :D haha men wf, vi hade roligt. då iaf, kalle klaga som fan på slutet, han är för söt han :)<3!!
efter gick vi&åt påstaden, ja massa på biteline :) jaja palla inge intresannt för er att veta :D

kalle åkte hem idag :(:(:( det är tråkigt.... kommer inte träffa han 2VECKOR!!!!!   -->fuck!!!!!
 haft en underbar helg med han iaf, jag älskar han!<3

efter ja å mammis å ann skjutsat han till stationen åkte vi till birsta,

Hade ju inte tänkt att köpa nåt, men som vanligt klarar ja inte det (a) haha! :)
köpte iaf 2 trosor, ett linne/tshirt & en klänning typ :)

imorgon ska jag kolla på gymnasium i svall me frida & rebban <3 & fler :)
jag saknar:
S
tina&Frida                      IDRE
Kalle                                 Skoter
Sommar                          Gratis SMS
Orienteringsfolk             Cia
Julklappar                       Pussjagis (:

image7 
 här är då jag&snyggfrida, vi ä snygg, ja de e vi :)<333

2007-11-11 @ 19:25:03 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv