1april

HEJ!
jag måste bara börja med att klaga på blogg.se!  ibland känner man för å skriva blogg, men NÄ så kommer man inte in, sedan ibland ( väldigt ovanligt) ¨så kan man komma in, men då är man inte sugen på att skiva längre! så det är min borförklaring till att det har blivit så litet skrivet!

så, men skolan har börjat, och jag känner att jag lääängtar hur mycket som helst till nästa lov V.18!!!!!!!!!
På fredag är det nationellaprov i engleska, det gör ju inte saker bättre iaf..... hela dagen engelska, kill me, jag som hatar engelska!!!!

i söndags köpte jag en telefon, den jag visade i inlägget innan! men sen nären hade laddat klart så funkade den inte till halebop!!!! KULLIV! så ja ha lämna tillbaka den. men det går ju också bra att ha min mormors gamla telefon som min lillasyster har fått!!!!!!!!! jag har iaf beställt en annan, en rosa, nokia. vet inte varen heter men ska väll visa nångång!
I söndags köpte jag förg för att färga håret också, ja känner att ja inte vill vara svart (EMOOO) inte jag dock dårå!! . längre. ja köpte lite mjusare brun aktig, men NEJ, sån otur som jag har så vart de ingen skillnad utom min utväxt som vart brun och det föredetta ljusa i min lugg.. Lyckattt! 
Men jag vet, för jag har fått höra att man först måste färga med en avblekning, lr avfärgnnig lr nånting sånt, nån som vill rekommendera? :)

IDAG FASTNADE JAG I SKOLANS HISSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

igår kom min grannfamilj till oss när vi såg hockeyn, fick födelsedags presenter.

de dårå, klänning, leggings,nagelack, lägglans tackkar :D

kalle kom hem i går! puss på han fett mkt! jag vill utomlandsss!!!!
nä jag ska inta klaga på värmen, justeeee, IDag när jag kom hem så stod termometern på 37 grader och nu 41!!!!!!!! De börjar ju likna thailandiaa! fast jag kankse måste påpeka att solen låg på mot termotetern :D

detta, en fin bild från fjälllen, liiiiite snö om man jämför me hemma, noot ! ena taket är avskottat btww!
image65
se ya. PUSS

2008-04-01 @ 15:37:47 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie hansen

avfärgning sliter sjukt mycket. jag har hgjort det nu för att bli blondin igen, men nog lättare att bara avfärga sen färga i ljusare brun. för mitt är as slitet pga av att jag fick färga så mycket för att inte gå ut ORANGEHÅRIG!!! men det är blondt till 10mila förhoppningsvis ;)

2008-04-02 @ 16:43:42 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv