2 april o8

jamen hej lillebror!
idah glömde jag min nyckel till mitt skåp! ROLIGT VÄRRE! lr inte :)
blahiblaha hela dagen lång.. inget nämnvärt.....
efter skolan så var jag lite med pamela (<3) sötaN min!
kom hem å så sen då, har pratat med stina & frida! faaan vad jag saknar dom <3
lovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelovelove!!!!!!!! <3
 
vart fall så hade ja inte fått min telefon idag heller :(!!!
men jag fick mitt skoterförarbevis hem :) kul de. Plus att ja fick ett stort grejjs som var till mej med en speciell rakhyvel som ja hade glömt bort att jag hade beställt, :) typ Intuition verkar fett bra faktits!

jaja, igår så vare första april, efetrsom jag förstod att alla gick på att jag fastnade i hissen igår  så vill jag bara säga APRIL APRIL!!!! höhö,
spammade runt de sms;et igår å fick ju rätt många roliga svar :)
ex; men tänk att du sitter på Bahamas med 12 snygga killar runtomdej, det borde hjälpa från Paulina
och Frida som va i klassrumme bredvid sa till mattelärarN, jag måste gå och hjälpa min kompis som har fastnat i hissen, hejdå! sen drog hon ner ti uppehålls å kika teve, :) GULLLL

hualigen ja :)


finfin tröjan ja hitta för ett tag sen <3
finns hos  american apparel i många färger!
image67


pussssseN

2008-04-02 @ 16:32:44 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv