aprilo7

tjaaaaaaaaaaaa,
jag kan ju börja med att jag följde Sofie Hansen's råd, eftersom hon är den enda som vågar kommentera min blogg ( jag saknar dej jätte jätte mycket!!!!!!!! du måste höra av dej nånting sötnos )
- vartfall så avfärgade jag mitt hår, det vart ganska bra faktist, men det svarta försvann inte helt, så på söndagen köpte jag en ny blondering, och ja, jag vet inte vad jag ska kalla resultatet, ljusbrun/röd/orange okej kankse inte orange, men det är värd en titt....

& eftersom jag har färgat mitt hår 3 ggr på en vecka varav 2 blekningar så vill jag inte färga om det, jamenar det är ju faktits jätte kul att ha så slitet hår så detg komer gå av, ojoj, att jag alltid lyckas :) men jag ser det possitivt, jag fick ju bort min svarta hårfärg :) och  mina kompisar tyckte det så bra ut, ( om man nu ska lita på vad dom säger, som inte vågar säga annat än de :D ) jag kan ju tex nämna att en av våran MATTANT: frågat om jag färgat håret, och att jag gör det ofta, du är ju som en KAMELJONT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  JAHA???!?!?!?!?!?  hur ska man tolka det? som att jag har en regnbåge i håret eller att jag färgar lika ofta som en kameljont ändrar färg?,
ja det är en fråga som ette duga, dock lär ja ju aldrig få ett riktigt svar.

helgen var toppen iaf! :)
kalle  var hos mej dårå, myyysen min <3
6 månader, de grejjjor de!

jag MÅSTE bara berätta om mitt supertips idag,
jag har blivit medlem på http://www.missbimbo.com , det är lätt värt e :)!
Det går ut på att man ska bli den största och vackraste, smalaste bimbon i hela världen (spelet)
ja, med hjälp av träning, bantningspiller, bröstoperationer m.m!

för att skryta så har jag just köpt bantningspiller, skaffat jobb (bagare) , hyrt lägenhet, köpt horkläder för mina bimbodollar! snart är jag på toppp (Y)
sidan är dock på engelska, men ändå , bli medlem, lägg till mej som kompis, sofjie!
jag har redan lyckas övertyda bizz (: (:

jag har föresten blivit sjuk, ont i halsen som satan, hata

image71
seeya

2008-04-07 @ 17:50:44 Allmänt

Kommentarer

Postat av: isabelle

ok :) nej, jag fyllde inte år ;D

2008-04-07 @ 18:35:53 - URL: http://iisaabelle.blogg.se

Postat av: johanna

jasådu! nyfiken på resultatet!:D
hahaha, ovanligt att mattanterna pratar med dig.. säker på att dom inte frågade om du skulle ha 8 pannkakor idag?;)

2008-04-07 @ 21:15:36 - URL: http://dahlinj.blogg.se

Postat av: sofie hansen

åhhh jag vill se hur det ser ut :)
hoppas det blev bra!
jag färgade mitt hår 4 grr på salong den ggn de avfärgade det, de gjorde FEL :S men jag har stått ut, det är lite orange/gult som jag berättade, men nu har jag bara fram till onsdag, sen är jag förhoppningsvis BLOND! haha!
lycka till med håret, är säkert lika snyggt som allt annat på dig heting :)
10mila

2008-04-11 @ 17:53:32 - URL: http://sofiehansen.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv