happyday

hejhoppgummisnoppp, jag är glad iidag =)

jag slutade 12, nanananananna :D:D det har jag inte gått runt och tjata om hela dan (A)(A)(A) :D
 då kilade jag hem en snabbis å så, sedan drog ja till stan!
Där kom timmy dårå! Det var faktsit väldigt trevligt att träffa han (:
gick runt lite sen så fikade vi å  pratade jättelänge :)
sedan gick vi mer å sedan åt han kebab och jag stripss.
ja några större inköp vart de inte, 2 leggings, en hårklämma och hemligsak typ :)

MEN JAG HAR HITTAT VÄRLDENS SKÖNASTE GREJJJJ!
tyvärr så hittade jag inte en bild på den på ginas hemsida, men den är så gryyyyymt snygg!!!!!!!!
om nån vill få lite pluspoäng hos mej så kan ni ju slå tilll ;) haha jag gjorde en fin bild på pain av den :)
image73 
kärkärkär :D

är ensam hemma nu, mammis är i gbg lr sholm å pappa i tyskland :) sms;a

image74

2008-04-09 @ 20:03:49 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv