Heart of Glass

hejsanhoppasan!
sitter vid matbordet och jar nyss ätit mat, med annispannsi hängande över axeln... kulkul
idag hade vi iaf skolbio som var little miss sunshine. fast den hade jag redan sett.. men starksom ja var så klev jag upp halv 8 och åkte me helena på moppen till vivan kl 8.
där  sedan filmen dampade så den startade en halv timme efter typ, vilken gjorde mej glad så jag trodde jag skulle få slippa en lektion men icke! iaf mys med popcorn där! haha

fick tillbaka fysikprovet, det gick bra, (y) mvg! slutade vid 2 dårå.
Helena skjutsade hem mej, jag det lata fan! men mys vartfall (:
Men därför har ja å lise bestämmt att vi ska dra på Etic. träningen igår gick typ bajs, jag är inte riktigt frisk än, men träning blire vartfall ;)
saknar alla orienterare
kom på en fin mening nu:
jag tror johanna har varit i baksätet på många raggarbilar!!!!
thihhhhih!!!!! även :D

men för att uppmuntra er i denna fukking dag, så tänkte jag lägga upp finbilden!
(för 1månadsen skrev ja nånting om denna tröjja)
image84
något stor kankse, men vilken skönhet! haha (:
pusssss

2008-04-15 @ 17:11:46 Allmänt

Kommentarer

Postat av: linn

fyfan vilken fin:||| den vill jag ha dregggggel

2008-04-15 @ 20:37:38 - URL: http://les.bloggagratis.se

Postat av: linn

fyfan vilken fin:||| den vill jag ha dregggggel

2008-04-15 @ 20:37:52 - URL: http://les.bloggagratis.se

Postat av: Anonym

KAN JA LOVA :D

2008-04-15 @ 21:39:29 - URL: http://sofjie.blogg.se

Postat av: johanna

ASFIN TRÖJA :D OCH DUKTIG AV DIG ATT FIXA DESIGEN, snyggt blev det också!

2008-04-16 @ 14:24:10 - URL: http://dahlinj.blogg.se

Postat av: Emma

Den va ju sjukt snygg:) Ge mig

2008-04-17 @ 15:35:52 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv