helgisholm

Hejhoppp


10 mila i helgen, träffat massa saknat och underbart folk<3333333
jag  orkar inte skriva allt som hänt men träffa ju stina,frida,sofie,therese,kalle,hanna,gustav,ola ja huuur många som helst :):)<333
under natten sov jag typ 1 timme å en kvar då jag hannis å ola å gustav gick och sov inomhus medans alla andra dampade utomhus :D:D haha fett nöjd, annars bestod natten till mkt av energidryck, slottstrappan å masssssa myyyyys :)

rent reultat mässigt vet ja inte alls vad våra lag kom, jag var typ inte direkt så intresserad, men wf :D
vi kom typ 100 någontiing :D hihihi'
kom hem kl 6 igår kväll typ, då packad ejag upp å sedan sov jag från kl 7 till kl 11 på morgonen :) SKÖÖÖÖNT
välbehövlig sömn efter helgens uppenhet, hahah fint ord :D

Det var lite synd att jag inte var med stina & frida så mkt på natten men kul hade jag ändå ;)

JAG KOMMER LÄGGGA UT EN BILD MEN JAG ÄR INTE HEMMA SÅ JAG SKA BARA PUPPAMEJ HEM OCH SEDAN GÖRA DET!!!!!!!!!!! pUSSSSSSSSSSS

2008-04-28 @ 19:39:58 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sophie

haha snyggt för- och efternamn du har ;b
lite mobbad e jag va, var bara tvungen. :D

2008-04-28 @ 19:42:29 - URL: http://sophie1988.blogg.se

Postat av: sophie

haha snyggt för- och efternamn du har ;b
lite mobbad e jag va, var bara tvungen. :D

2008-04-28 @ 19:42:51 - URL: http://sophie1988.blogg.se

Postat av: Maliin

fin blogg komentera gärna min :)

2008-04-28 @ 19:44:11 - URL: http://malinalms.blogg.se

Postat av: Soha

Trevlig kväll :)

2008-04-28 @ 19:44:58 - URL: http://sohaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv