Je Dois Faire à Ma Manière

lördag:
mys med stan och birsta hela dagen!  mycket  shopping och mys!!!! ibland tycker jag mycket om min familj! :)
när ja kom hem så fixa ja mej typ jätte länge, haha ( eftersom jag har slutat att göra det på vardagarna så va de inte mer än rätt) hahah :D
   sen åkte jag och pappis å hämtade mina kära vänninor rebbelipebban , johanna ingrig gärd, och lisefise!
en sväng på ica för att fylla på skafferiet med myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys ! haha
när vi kom till rebbilipebban i ljustaa, ( som förörvrigt är läsigt eftersom alla slåss där ) haha !!så gick vi direkt på restaurang och tjockade i oss kebabtalrik ;D

ja det rullade på med de dära puddingarna!! 
Några saker som behöver nämnas:
1. jag råkade spottta ur massa dricka ur min mun, som jag sedan råkade hä i ansiktet!!!!!! (johannsingridgärds fel eftersom hon sa något sjukt kul)
2. Lise är en höjdare på att vaska, ja hon borde nog satsa på det! haha :D sorry gumman!
3. Jag&rebbilipebban vannnn
4, vi åt oss feta
5. jag sov inte över eftersom jag är så fukkkkking tråkkkkk! jag tkr synd om mej själv för de. hahaha

jag var även denna kväll mycket tröttt, sov gotttt =) hihihi
här är en fin bild som jag egenhändigt har gjort!!!!!!!!!!!!!
image81
pusssspåallla modellller!!!

2008-04-13 @ 19:30:11 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv