monsters!

Goddag!
idag hade jag sovmorgon eftersom vi skulle ha fotbollsturnering ncc, klev upp vid 8 och var vid skolan 9 :)
sen vart de kötta med monsters för hela slanten :D
jag,lise,micka,frida,linn&linn!!!
oturligt nog så vann vi ingen. :( men speleade oavgjort2!!!!!! haha :D 

vi vann inte utklädnaden heller :( de va ju synd, men en hemlis som ingen vet är att  jag&mickis fick dela på en 200g chokladkaka för att vi inte vann men var duktiga ändå!! hahahaha :D:D:D vfettt nöjd vi va då lrrr :D:D::D

sitter och äter mát nu och ska iväg på träning om ett tag dårå, intervaller i stan, myyyyyyskuL !  haha nja :D

bjude på denna bild på pudddingarna;
image92

2008-04-21 @ 16:33:45 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv