new design

HALLO ALLA GLADA !
idag kan man inte annat än att vara glad!
sovmorgon till halv9 och überfint väder!!!
enda nackdelen var väll då nationellauppsats i engelska, men mot förmodan så gick det bra! (Y)
jag skrev om min mobiltelefon typ ja jag vet inte hela häftet man kunde skriva :) skönt att man fick lyssna på älskade ipoden iaf! :)
efte np hade vi lunch och sedan so, gjorde typ ingentiggg, och sedan HÅL och hk! :) slutade å vad glad :D

JAG MÅSTE BARA PÅPEKA, DET MÅSTE VARA DAGENS KOMMENTAR;
när jag skulle gå till hk så mötte jag KT!
hon;
Men sofie, har du färgat håret.
Jag; jo.....
Hon; de vart ju fint. :)
Jag; höhöh njääää kan jag inte direkt påstå, orange å så haha
Hon; men du ser ju ut ungefär som mej i håret nu, (hon kan inte ha uppfattat de med orange)
Jag:
ehhh, njaa, heheh  FETSMILEEE

hahahah, jag döööööööööööör. JOHANNAINDRDGÄRD HADE RÄTTTTTTTTT;O;O;O;O;O;O;O

Idag gick jag till skolan föresten, DÅ VAR JAG GLAD KAN JA LOOVA!!!!!
jag hade nyss fått veta att Stina, ja min superduperunderbara stina nog ska söka ledarskap på skvadern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! typ såhär glad :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D
 :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!
tänk er vi kommer gå på samma gymn, hon ska flytta hit, DRÖMMMEN <3
 därför tänker jag lägga upp en bild på finstina!
 men innan jag gör det måste jag berömma mej själv för den otroligt nya fina layaouten på min blogg, vad tycks? är man inte THAA KINGEEEN hahaha (:
image89
stinatiskvadernstinatiskvaderstinatiskvader, de tkr vi om (:
även att hon inte kommer våga säga nej nu.! haha PUSSSSPÅER

2008-04-16 @ 16:43:18 Allmänt

Kommentarer

Postat av: johanna

HAHHAHAHHAHAHAHAHAH! :D

2008-04-16 @ 17:45:09 - URL: http://dahlinj.blogg.se

Postat av: Sofie

jag borde nog seriöst gå till frissaN ;D

2008-04-16 @ 21:24:52 - URL: http://sofjie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv