niiiice

HEJ! uppdaterad med rättt text denna gång, hahaha ;)
efterklagomål på min bild som jag har ritat på paint ( som jag själv tycker är gudomligt snygg)  så måste jag berätta att det är en klänning, asså som man har linne under och att klänningen sluutar under brösten! Och alltså INTE en väska, hah!
men micka följde med mej till um idag, sedan så vart de lite choklad å så.. :$
iaf så äre typ 1 dm snö idag, fyfan vad jag hatar!!!!!!!!!!! mina byxor vart fett blöta!!!

kul för rebbanpebban å lisefise å de andra góóíngarna på ncc, mohahah :D
men nu måste ja draaao, ska in till ikea och dreggla framför min rooosaklännning!

bästajill kommer hem idag!!!!
men nu gå snart bussen! hejdå nu springer ja

2008-04-10 @ 16:56:59 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv