o3 april

HEJHOPPSNYGGGIS!!!
idag; skola (:(), prat på vivstis, hem, mat, svall på träning å möte ;)
imorgon;
NATIONELLA PROV I ENGELSKA!! hela dagen har jag Engelska!!!!  JAG HATAR ENGELSKA!
skönt att få utrycka mina känslor, enda lektionen jag har som inte är engelska är idrottshögstadie, ;) KULLIV, njaaa....

sen ere disco, jag ska vara fett cool dj igen =) , Men det bästa med hela dagen är att kalle min kalle kommer imorgon =) llovelove <3

jag ljög igår föresten, jag fick min telefon =) Mamma hade fårr sms om att den hade kommit, jag har denna telefon nu:
!!!

har hittat en grym bild, enligt mej iaf, jag tkr den är cool! vad tycks?
image70
love by såfie

2008-04-03 @ 21:35:45 Allmänt

Kommentarer

Postat av: oxelösundarN

snoppunge , jag vill med ha den mobilen :O

2008-04-06 @ 18:25:52 -

Postat av: Sofie

förlåt älskiii, jag kan ju bada med den i poolen? :$ thihi :) LOVE

2008-04-07 @ 17:09:26 - URL: http://sofjie.blogg.se

Postat av: Sofie

förlåt älskiii, jag kan ju bada med den i poolen? :$ thihi :) LOVE

2008-04-07 @ 17:09:37 - URL: http://sofjie.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv