tisdag

Hejsan
på skolans första timme idag så gjorde jag nationella muntliga i svenska. ska typ redovisa om de imorgon, så får se hur det går :) sedan matte, och dubbel lektion i fysik, sedan slutade jag just innan 1 (!!!) härligt =)  vartfall så var jag på utvecklingssamtal som är fettONÖDIGGGGT speciellt eftersom det tog typ 4 minuter ;O kulcurt

jovars
  kom hem å så dårå, tränade med lise <3 på etic, lyssna nu!
de va första passe av en ny grej, det var spinning med puls band så alla hade pulsband så såg man pulsen å hela grejje på alla :D hahah , synd bara att jag inte e nån spinner så mina ben tog totalllly slut ;D men jo de va ju en upplevelse de också :D

I HELGEN ÄRE  10MILAAAAAAAA, HUA LIGEN VA JA LÄNGTAR! TRÄFFFA ALLLA MYYYYYYYYS!!!!!!!
STINA&FRIDA,SOFIE&THERESE ALLA KONFA Å ALLLLA UNDERBARA (: bara tänken gör en på bättre humör :)

därför tänker jag nu lägga in en bild från konfan :)
bara för att jag saknar alla såå mycket<33
image94
mysigbild :) haha <3

måste bara nämna adam också så han blir lite glad =)=)=)

2008-04-22 @ 20:40:33 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie hansen

åhhhhhhhhhhhh helgen!!!!!!!!1

2008-04-22 @ 21:00:39 - URL: http://ssofie.devote.se

Postat av: friiiiiiiiiiiiiidaaaaa

10MILAAAAA

2008-04-24 @ 16:30:02 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv