trevliga torsdag!

idag vare np och sovmorgon till halv 9 WOHO ;) haha
80 min matttenp, det gick faktits riktigt bra  tror ja :)) hoppas jag vartfall :)
hade typ 40-50 min fysik och sedan slutade vi, kebab till lunch å mys i solen med flikkkor. min dag.
jag försöker göra någonting annat än de jag måste, lägger in bilder på bdbd, skriver här, läser bloggar m,m för att slippa ;) haha hata soprov.......

vart fall, imorgon ere fredag , asså fett fort den här veckan har gått :D:D:D:D
ska stana imorgon tro ja nog, å träna ikvälll. uppdaterar ikvälll med lite roligare saker förhoppningsvis,
så här såg jag ut idag vartfall:
image95
längtar tii helgen <333333333333333

2008-04-24 @ 16:43:09 Allmänt

Kommentarer

Postat av: sofie hansen

imoooorgon sweeeetheart

2008-04-25 @ 14:08:55 - URL: http://ssofie.devote.se

Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 17:35:14 - URL: http://joakimforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv