We're All In This Together

hejhopppp :D inte skrivit i helgen!
i fredags så kom cisssi och linda hit! :D mys åt världens goaste mat å sen mysefterätttt :D

jo somnade direkt sen kan jag ju lova! Föresten så har blogg dampat i typ 100 år. jag har lagt upp bilden inte mindre än 100 gggr, och sen sidan kan inte visas fittta vad sur jag blir! jo men de trevligt =)
juste fick en scarf och underbara örhängen av edström's :) sötan av de <3
image80

oj vilken stor bild de vart men iaf så ha jag försökt ladda  upp den lika många gånger som den inna, så nu tänker ja inte ändra, hahaha :D

idag (fredag) på skolan så hände inte något speciellt, förutom att vi hade slöjd på för första gången på typ 1 månad! :p jag provade en egengjord bikini av mjukisbyxtyg i storlek XXXXXXXXXXXXL!  jag lovar, jag ska  fixa en bild på det. observera: DET ÄR STRING!!!!!!! hahaha :D
 
inte för att ni får tycka att jag är en mes men jag såg high school musical 2disney channnel  så nu diggar jag den fett mkt :D även att kalle har lovat att se den med mej, fast han säger att han aldig har sagt det /;  stacccckars mejj!!!
pussspåre

2008-04-13 @ 19:21:24 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv