What I've Been Looking For

Hejhopp!!!!
idag på skolan så har jag blivit liknad över min svenskalärare, ( KT)  av johanna MAN TACKAR MAN TACKAR!!!! :) nååååt
'
förövrigt på gympan så var det  jätteroligt! volly boll med 1 slayer 2riddare 2torn och 1 king!!!!! jag var nog ändå bäst tror jag ;O haha :D
johannapanna och rebbelibebban & linnpinnn fick TÅRTA och dricka och grejjer vettu på deras franska, döööö år dom :p jag blir typ SÅHÄÄÄR glad!!!!!
haha
 Idag så har vi fått reda på gymnasiet!!!,
jag kom in på skvaden!
ja medianen var 270 ;O de jävligt högt, men eftersom jag är så jäkla smart så :D hahaha

KOLLLA IN ÄLSKLINGEN!!!!!!!!!!!!
image83

jagsaknarkalle......miss<3


ska på träningen ikväll, wiiiiiie :D:D

2008-04-14 @ 16:56:12 Allmänt

Kommentarer

Postat av: isabelle

så du fick din klänning tillslut ;)

2008-04-14 @ 17:09:05 - URL: http://iisaabelle.blogg.se

Postat av: isabelle

eller juste, du står ju bara i affären..

2008-04-14 @ 17:12:04 - URL: http://iisaabelle.blogg.se

Postat av: johanna

snygg klänning!:D förresten så sa jag bara att hårfrägen var lik, och det är väl inge fel med KT's hår eller?:D underkäken är däremot inte som den ska riktigt..

2008-04-14 @ 19:30:57 - URL: http://dahlinj.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv