en trevlig onsdag

 denna dag, onsdag den 20 har jag tillbringat i sängen till klockan halv 12!
klockan 1 åkte jag och Jill in till stan med Linda, Var där shoppade lite. ( vilket jag kommer att visa )
myste där och åt sedan kina mat, för min del blev det friterad kyckling. Som vanligt... jag vågar alldri prova något nytt! Haha:)
Sedan kom snälla jocke och hämtade upp oss vid Bio;n och ja å linda åkte sedan till Bergafjärden ute i njurunda på USM-träning. TYvärr är både jag och Linda sjuk så vi fick gå banan. Kul Kul, eller inte!
När mamma sedan hämtade oss i stan så åkte vi ut på Alnön, där jag duchade och blev bjudna på kvällsfika. PLus en liten modevisning av dagens inköp :) Kom hem bara för ett tag sedan. Så det är ganska skönt att nu sitta i sin säng och blogga om dagen :) Imorgon blire Grillis med älsklingarna! MYYYYYYYYS!
Ha en trevlig natt, :) Puss

Svart finstickad kofta - Vero Moda
Jeans typ tröja - Vero Moda
Vita Nike skor - Euro Sko
Rosa Vagabond sko - Euro Sko
Plus ett par rosa spets trosor, om ni har speciell syn så är det dom ni ser innanför!

2008-08-20 @ 23:46:30 Allmänt

Kommentarer

Postat av: johanna

fina kläder! jag ÄLSKAR skorna ;D

2008-08-21 @ 11:39:09 - URL: http://dahlinj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv