:)

Som jag har lovat, snart startar sommarn och jag ska upptatera lika mycket som förut. Om inte mereftersom jag har något mycket att ta igen  nu efter allt i sommar :)
Idag är det iaf Onsdag. Igår åkte Karl hem. Jag åkte till han i torsdas och sen åkte vil till mig nånting :) Ja som sagt så åkte han hem igår. Åhhh riktigt myyys!!!
saknar han ju redan, helt sjukt :)
Har hunnit med att träffa Lise, Rebban och Johanna en snabbis igår också. Solade i solarium.  ja jag försööker behålla min fina bränna men det vart ingen skillnad! haha! Jag kommer sitta hela kvällen och grina när jag börjar flagna kan jag lova :P
Från en sak till en annan, snart börjar skolan! Jag har faktist börjat längta lite ( :o ) ! jag tror det kommer bli bra :) Första veckan ska vi sova över i Lögdö typ Paddla å så, Hoppas det blir bra, bara klassen ä de så :)

BTW, så köpte jag en assnygg adidas tröja i Hudik, när jag var där :)
mhhhhh, DREGGGEL! :D

som ni ser, som jag inte har vågat  berätta så har jag KLIPPT mej ! .............................

2008-08-20 @ 23:30:04 Allmänt

Kommentarer

Postat av: alice

jättefiiiint!!! kan inte du fixa länken till din sommarjobbsfilm här på bloggen så att jag kan kolla på den (a) <3

2008-08-22 @ 23:00:56 - URL: http://iclick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv