höhö

Hallou!
Åhh, jag hade så rätt! Jag vetefan hur jag kommer klara dagarna här framöver?! och framöver är inte i nån vecka, utan 3 åår!
Okej, jag ska försöka vara lite possitiv, jag är ju ändå känd för de. Men jo, dagarna är långa och jobbigt, ( OCH då har vi ju inte börjat med lektioner ens) Men det jag vill komma fram till är iaf att jag blir jättetrött och det är nog inte bara jag som blir det, utan nog alla mina bordstjejer,  haha det lät ju coolt^;) Men hursom helst , sålyckades jag ju slockna när jag kom hem, så nu lär jag ju inte kunna somna inom den närmsta tiden, bajjjs! Fast om mnan tänke efter så är det ju inte så konstigt att man ät trött eftersom i räknade alla träd på norra berget ;) joars,
Men idag efter skolan så gick jag ner till stan me malin å där träffa ja lise, sofia & linn, gick och strosa runt lite, höll på att dö av trötthet och hunger, men ja som tur va så klarade jag mig hela vägen hem utan att jag föll ihop längs vägen.! plus, den långa vägen! Jag fick med en present till Jill med mej hem också, men va det är, det tänker jag inte avslöja här :D
MEN IDAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG ÄR DET MIN SYSTER'S SUPER DAG, HURRA HURRA HURRA! Så syster yster blir riktigt stor och myndig idag!  grattis grattis grattis :)

å vet ni vad??! Imorgon ska jag å mina supersnygga rumskomipsar ta med oss saker för att inreda rummet lite, Det kommer nog bli hur snyggt som helst!!!!:D haha, måste leta fram lite saker bara (:
så här såg jag då ut idag, känns som att det var lite insprerat åt det röd/vita hållet, varav mina skor & väska var vit, röd!  puss käraste läsare ;)

röd tröja - adidas
röd/vit linne -  spanien
vita leggings - variant 

2008-08-26 @ 21:04:37 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv