lögdö

HEJHEJ!
Tillbaka från lögdö, jo som jag inte har snackat så mycket om. Men båda nv1 klasserna åkte till lögdö igår på morgonen, det är väll typ 60 st. Hursom helst så har dessa 2 dagar gått ut på att paddla kajak, vandrat, bakat tunnbröd massor med "lekar" och såklart lära känna massa, riktigt kul faktist, det finns massor av oanade diamanter ;)
kul kul och massor av minnen ! Jag tror dessa tre år kommer bli jättebra, (Y) Jag hoppas på det iaf!
Snäll Cecilia skjutsa hem mej eller egentligen hennes mamma så jag slapp bussen och konk och skonk på storväskan!  :) TackTack! Det spöregnade hela första dagen, fyyy bubblans!  men haha det har ju sin tjusning ändå ;) När jag kom hem tog jag ett välförtjänt uppvärmande bad  och sitter nu här och packar upp lite smått.
Ska försöka sno nån bild av sandra senare , inget stort tryck för min kamera dessa dagar, Så det får ni vänta på :) PUSS

2008-08-29 @ 16:16:58 Allmänt

Kommentarer

Postat av: B L O N D I N A

Hörde att du sitter o snackar skit om mig? kan du då inte säga det till mig istället för att vara så feg o säga det bakom mig istället? :)

2008-08-30 @ 01:56:22 - URL: http://blondina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv