mysa

Torsdagens grillning var super trevligt! Godmat, tjejsnack, allmänt mys och sleeping over time :) jag slocknade runt halv 4 snåret! MEN för att gott göra händelsen så klev vi upp klockan 10, shit  vad hemskt det var :o Men dygnsrytm förändringen måste få sig en början! :)

Dagen fortsatte och vi bestämmde oss för att vi skulle tillbringa dagen hos Rebban, vid halv 6 eller nånting gick jag och mötte Rebban vid Allamanda där vi sedan tjockade i oss Pizza för hela slanten :) Efter maten så gick vi hem till Rebecka! Hur som helst var det trevligt, vi såg på skräckfilm, eller jag skulle inte riktigt kalla den skräck film, den var mer sjuk, psykiskt, iaf hette den nåntnig med Eye, :) Superkoll är vad jag har, den kvällen va de, Linn D, Butsa, Sofia, Rebecka Linn S, Johanna W, Johanna D  och Lise. Roligt att träffa Johanna W som ska börja skvadern me oss nu på Måndag :)
Så här såg iaf jag ut ;

lila/vitt linne - spanien
Svart stickad kofta - Vero Moda

Brun Skinnjacka -  Från Sthlm

Vit väska - KappAhl

Blåa Diesel Jeans - JC

Nya alldeles för vita Nike skor - Euro Sho

2008-08-24 @ 10:17:12 Allmänt

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Pizzzzaaa <3<3

2008-08-24 @ 10:34:30 - URL: http://rebeckahenriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv