torsdag

HEJ HOPP ALLESAMMANS!
jag måste börja göra någonting åt mina sovvanor. Ioförsig klev jag upp en kvart tidigare idag än igår. Men kvart över 11 är inte en lämplig tid nu när jag ska börja kliva upp skiiiiittidigt! Jag ujndrar verkligen hur det ska sluta! :) I övermorgon ska jag kliva upp jättetidigt. För jag lär ju vara hyffsat trött imorgon efter dagens kväll! :p
Hur som helt så har min dag hittils gått åt till att städa!! fy för det,d et är så himla tråkigt. & inte är jag klar med det. men som alltid så blir det att man fastnar här framför! konstigt nog
Jill ropade och jag fick mitt lönekkuvert för juli. 14 dagars jobb & 8176 kr läggs in på mitt kort den 25! :D
Synd bara att jag är skyldig min käre fader & moder en del :/ = MASSSOR
Får se vad som blir kvar när det dras bort ;)
Snygg bild på mej och mitt lönegrejjj (:

love&peacee

2008-08-21 @ 14:03:15 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv