torsdag

ojojoj, tiden går fort. tiden rinner lixom bara iväg! det går ut på bloggen!
skit är det, men nu , när skolan börjar igen ska det bli helt annat med det!:)
sen jag kom hem från spanien har jag varit ledare för Sol-skolan! igår spöregnade det vi var ute å gick hela tiden, och det spöregnade, jag hade paraplly men tillsist gick det igenom. hmm?! normalt :) så genomblöt var  jag ändå!
kvällarna har jag tillbringat med mina kära kompisar, huaaligen vad roligt det är att bara myssa med er, lixom knappt sett en skymt av nån på hela sommarlovet, tack för att ni e såå bra (Y) <3
nu kommer jag om typ en halvtimme, nej shit, 20 min, bråttombråttom att åka till karl, ska svänga in i hudik en sväng innan och träfffa ciaa! KUL :)
jag ursäktar ännu en gång den dåliga uppdateringen och skkaa bättra mej :)
PUSSSSS
me&my sis!

2008-08-14 @ 11:23:53 Allmänt

Kommentarer

Postat av: alice

tacktacktack sofie och vilken underart fin hatt du har på bilden! <33

2008-08-14 @ 17:39:11 - URL: http://iclick.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv