monday

Första dagen gymnasiet, Skadern, Naturetenskap!
Hur ska  jag förklara, denna dag har varit den hemskaste ever och jäklit speciell. jag börjar med det hemska, då borde det bli mer possitit med det braiga :)
asså tystnad, den hemska pinsamma tystnad som råder när ingen vågar öppna käften, den är lixom så hemsk! Jag bara skrattar inombord om hur patetiskt det egentligen är, men ja så var det! hemsk pinsam tystnad, och jag ar inte bättre själ och bröt den som Amanda hade gjort på Hedbergska. Haha Hon är duktig hon :)
och ja jag har inte sagt ett ord till typ över hälften av klassen, men det kommer nog!
Det possitiva är att allt blir så nytt, nytt koncept, nytt folk, allt är lixom nytt. Tror att iaf de första Veckorna och kankse månaderna kommer det gå mycket bättre att lära sig säker av bara det. Där lät jag kankse lite väl seriös. men haha jag går ju ändå på skvadern ;) Härliga tjejer som jag kom i samma arbetsrum som (: Lär nog trivas kanon!
Efter skolan satt ja å Malin i solen, ( BTW Varrför blir det världens höjdar väder när skolan börjar?!?!?!? ) Sedan traskade, jag, rebban, johanna, å malin ner till stan. Där inhandlade jag en vit kofta & ett grått linne från H&M! Behöver nog inte visas, helfärgade båda två!

Plus att jag  hade lovat en outfit bild idag innan jag stack iväg till skolan, jag som för en gång skull hade tänkt hålla mitt löfte och knäppte kort å grejsa, men när jag skulle lägga in så dampade blogg/publishme sönder! lite irriterand vart jag iaf, Men så därför bjur ja på det nu ist :) Lite sådära lagomt sött :)

vitt/svart linne - spanien

svart madonnakofta - h&m

Mörk blåa jeans - GT

+ vita klackeskor (andra på bilden) - Din sko!

2008-08-25 @ 18:04:15 Allmänt

Kommentarer

Postat av: micaela espinoza

tack bejb känner att jag kanske tog i lite? eller tycker du att de var bra gjort?

2008-08-25 @ 19:57:44 - URL: http://micaelaespinoza.blogg.se/

Postat av: Frida

Du hade ett jättefint linne på dig! Supersnyggt!

2008-08-25 @ 21:10:54 - URL: http://fridoh.blogg.se/

Postat av: Frida

Adda mig på msn: [email protected]

2008-08-25 @ 21:27:35 - URL: http://fridoh.blogg.se/

Postat av: Jill

Känner jag igen koftan elller !?!!?!?!? :D

2008-08-26 @ 22:23:29 -


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv