sönda

Hejhopp, idag är det Söndag , dan innan första dagen i gymnasiet, puuh! Sommarlovet har gått så himlafort, Inte alls så mycket värme, vilket var bra de 3 veckor som jag jobbade så att man inte vart så avis! Det var himla tur att familjen tog vårat pick och pack och drog till Spanien, annars vet jag inte hur jag skulle ha gjort, Där fick man iaf rejält med sol :)
 Dagen hade jag tänkt att ägna mej åt att städa och rensa min kära garderop. mina kläder får knappt plats i den längre, och då har jag hängt alla klänningar på en stång på sidan om.... Jag ska nog också försöka mig på att kasta några skor.. Så det får bli dagens uppgitft, Plus att jag ska sova tidigt :) morgon blire upp med tuppen (Y) ;)

Gårdagen tillbringade jag med kära Rebecka i Birsta, iaf en del av dagen. Som vanligt var det tänkt att avstå från köpandet men jag kunde inte motstå, Så jag inhandlade en halsduk (vilket är väldigt nödvändigt nu när det är höst och snaart vinter) , plus ett vanligt bas linne från Monki :)  Och innat sov jag mycket kan ja lova, somnade tidigt och klev upp tidigt! Härligt är det faktist, jag måste ju sova igen massa tänkte jag :)
Jag ska nog föröska ändra mitt, blablabla dagar kvar till skolavslutningen , jag som många andra stör sig på det, hahaha så nu ska jag dra mig i kragen! Och bestämma vad jag ska ha på mej imorgon, annars blir det en tupp morgon för   Sofie imorgon!
Puss påer,

Plus att mitt hår inte är det finaste på dessa bilder.  shitthesame

2008-08-24 @ 10:34:32 Allmänt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Sofie "Sofjie" Johansson

Hej!

Sofie Johansson heter jag, och jag går mitt tredje år på Skvaderns gymnasieskola i Sundsvall där jag läser natur :) På min blogg kan ni läsa om det mesta i mitt liv såsom vänner, shopping och min älskade pojkvänn Nicklas! För att tillägga så är färgen Rosa helt klart det snyggaste jag vet. Min blogg kan behövas ta med en eller två nypor salt ibland, men den e go ändå :)

picture picture picture picture

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv